Starší články »

Prodám


Corollu jsem prodal a zbyla mi tu zástavba s muzikou, kola a nějaké díly jako zrcátka, plasty pod motor, budíky, řízení atd…
Pokud byste měli o něco zájem, pište na mail medved.design@cen­trum.cz popřípadě mohu udělat i fotky a poslat na mail

100_9319.JPG 100_9314.JPG 100_9294.JPG 100_6820.JPG



Motovýlet Sázava 2010


Tak je tady nějaký video



Demolice volantu, aneb tvorba nového


Volant jsem koupit zhruba před dvěma lety, po tomto používání konstatuji, že to nebyla dobrá koupě, už mám odřenou barvu, plastové části začínali praskat. Horní část volantu se hodně prohybá při pouhém doteku, takže jsem se rozhodl , že volant pokuchám a nechám pouze hliníkový střed a obruč udělám komplet novou a pevnější. Udělám ji nejspíše z kovové trubky, kterou ohnu. Celou obruč plánuju nechat potáhnout černou kůží. Na obrázcích je zatím vidět jen torzo volantu, každý si udělá představu, jak to mohlo držet. Původní obruč je udělaná pouze ze slábého plechu, který je profilovaný, prostě to moc nedrží a je o o hubu :-)

100_0120.JPG (Více…)



Výměna budíků z GTi


Budíky jsem vyměnil protože mají tlak oleje a napětí baterky. Sehnal jsem je na vrakáči, ale bohužel k tomu neměli i ten krycí plast, ten jsem scháněl hrozně dlouho, ale nakonec se zadařilo. Díky Tondovi, který mi poslal konektor.
 budiky.jpg



Kalkulátor Velikosti gum a kol


http://www.mi­ata.net/garage/ti­recalc.html

kalkulator_kol.jpg



Lízátko


lizatko_1.jpg (Více…)



Výměna zapalovače


Bohužel předchozí majitel kouřil jak protrženej, tak úplně zničil zapalovač, proto jsem ho musel vyměnit. Nejhorší bylo ho sehnat, z toyoty ho nikdo neměl tak mi ho kamarád vyndal z nějakého vraku. Bohužel zase nepasoval do původní díry, tak jsem uřízl hliníkový plech, do něj udělal díru a zapalovač zastrčil. Ještě jsem musel vyměnit konektor co k němu vedl. Pak jsem ještě dělal osvícení, tavnou pistolí jsem tam vlepil dvě diodys odporem 2kOhmy. více na fotu.

100_9393.JPG (Více…)



Zabudovaný zesík do dna kufru


Protože jsem nepřišel na to kam umístit zesík, tak jsem ho utopil do kufru. Nejdřív jsem odfrézoval dřevotřísku, aby zůstal koberec v celku. Pak jsem si nařezal cca 5cm vysoký kusy dřevotřísky, polepil kobercem a přišrouboval ke dnu. Pak abych docílil co nejslabšího dna, tak jsem svařil rámeček z pásoviny a pak na to přivařil plech a panty. To jsem celý potáhl kobercem jak boky. Provrtal jsem díru na kabely a nakonec jsem přišrouboval plexi vruty. Plexi je tvrzené, takže i když na něj sednu, vydrží. Přišrouboval jsem zesík a pojistku. Více viz foto.

100_9270.JPG (Více…)



Video mojí rollky jak zrovna vypadá




Posilovač řízení


Do posilovače jsem se pustil, protože jsem dal do corolly malej volant a při parkování to jde dost ztuha. Tak jsem si sehnal komplet celej posilovač (údajně na E9). Když jsem si to přivezl domu ještě mi nic divného nebylo, ale když jsem na tom začal dělat, objevil jsem první problém, měl jsem jednoduchou řemenici a už nebylo místo pro posilovač, takže jsem začal schánět dvojitou, nakonec jsem jí sehnal (z celicy) má 5+5 dřážek, a je víc vystrčená od motoru, proto jsem jí musel nechat upravit na soustruhu. Pak jsem jí šoupnul na corollu, a objevil se další problém, řízení je taky z něčeho jinýho, tak jsem sehnal jiný a sehnal jsem taky jinou nádobku na olej. Musel jsem taky vyměnit axiální táhlo, protože bylo ohnutý (je stejný s řízením bez serva). Když jsem tam všechno nandal a nastartoval, tak se objevil další problém, čerpadlo tlačilo olej přesně naopak (tlačilo zpátečkou a sálo tlakovou hadicí). Proto jsem jel na vrakoviště, kde jsem ho vyměnil (sundal jsem ho z celicy). Takže jsem musel udělat celej držák znova. Tlakové trubky mi svařil známý (tímto děkuji), tlakovou hadici jsem tam napasoval ze ZETORU. Pak ještě zbývalo udělat redukce na hadici kterou saje čerpadlo. Taky jsem musel úplně předělat kloubek na řízení. Více na fotu.

100_9342.jpg (Více…)

Starší články »

Medved-design.wz.cz is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu