Výměna zapalovače


Bohužel předchozí majitel kouřil jak protrženej, tak úplně zničil zapalovač, proto jsem ho musel vyměnit. Nejhorší bylo ho sehnat, z toyoty ho nikdo neměl tak mi ho kamarád vyndal z nějakého vraku. Bohužel zase nepasoval do původní díry, tak jsem uřízl hliníkový plech, do něj udělal díru a zapalovač zastrčil. Ještě jsem musel vyměnit konektor co k němu vedl. Pak jsem ještě dělal osvícení, tavnou pistolí jsem tam vlepil dvě diodys odporem 2kOhmy. více na fotu.

100_9393.JPG (Více…)



Zabudovaný zesík do dna kufru


Protože jsem nepřišel na to kam umístit zesík, tak jsem ho utopil do kufru. Nejdřív jsem odfrézoval dřevotřísku, aby zůstal koberec v celku. Pak jsem si nařezal cca 5cm vysoký kusy dřevotřísky, polepil kobercem a přišrouboval ke dnu. Pak abych docílil co nejslabšího dna, tak jsem svařil rámeček z pásoviny a pak na to přivařil plech a panty. To jsem celý potáhl kobercem jak boky. Provrtal jsem díru na kabely a nakonec jsem přišrouboval plexi vruty. Plexi je tvrzené, takže i když na něj sednu, vydrží. Přišrouboval jsem zesík a pojistku. Více viz foto.

100_9270.JPG (Více…)



Video mojí rollky jak zrovna vypadá




Posilovač řízení


Do posilovače jsem se pustil, protože jsem dal do corolly malej volant a při parkování to jde dost ztuha. Tak jsem si sehnal komplet celej posilovač (údajně na E9). Když jsem si to přivezl domu ještě mi nic divného nebylo, ale když jsem na tom začal dělat, objevil jsem první problém, měl jsem jednoduchou řemenici a už nebylo místo pro posilovač, takže jsem začal schánět dvojitou, nakonec jsem jí sehnal (z celicy) má 5+5 dřážek, a je víc vystrčená od motoru, proto jsem jí musel nechat upravit na soustruhu. Pak jsem jí šoupnul na corollu, a objevil se další problém, řízení je taky z něčeho jinýho, tak jsem sehnal jiný a sehnal jsem taky jinou nádobku na olej. Musel jsem taky vyměnit axiální táhlo, protože bylo ohnutý (je stejný s řízením bez serva). Když jsem tam všechno nandal a nastartoval, tak se objevil další problém, čerpadlo tlačilo olej přesně naopak (tlačilo zpátečkou a sálo tlakovou hadicí). Proto jsem jel na vrakoviště, kde jsem ho vyměnil (sundal jsem ho z celicy). Takže jsem musel udělat celej držák znova. Tlakové trubky mi svařil známý (tímto děkuji), tlakovou hadici jsem tam napasoval ze ZETORU. Pak ještě zbývalo udělat redukce na hadici kterou saje čerpadlo. Taky jsem musel úplně předělat kloubek na řízení. Více na fotu.

100_9342.jpg (Více…)


Medved-design.wz.cz is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu