Posilovač řízení


Do posilovače jsem se pustil, protože jsem dal do corolly malej volant a při parkování to jde dost ztuha. Tak jsem si sehnal komplet celej posilovač (údajně na E9). Když jsem si to přivezl domu ještě mi nic divného nebylo, ale když jsem na tom začal dělat, objevil jsem první problém, měl jsem jednoduchou řemenici a už nebylo místo pro posilovač, takže jsem začal schánět dvojitou, nakonec jsem jí sehnal (z celicy) má 5+5 dřážek, a je víc vystrčená od motoru, proto jsem jí musel nechat upravit na soustruhu. Pak jsem jí šoupnul na corollu, a objevil se další problém, řízení je taky z něčeho jinýho, tak jsem sehnal jiný a sehnal jsem taky jinou nádobku na olej. Musel jsem taky vyměnit axiální táhlo, protože bylo ohnutý (je stejný s řízením bez serva). Když jsem tam všechno nandal a nastartoval, tak se objevil další problém, čerpadlo tlačilo olej přesně naopak (tlačilo zpátečkou a sálo tlakovou hadicí). Proto jsem jel na vrakoviště, kde jsem ho vyměnil (sundal jsem ho z celicy). Takže jsem musel udělat celej držák znova. Tlakové trubky mi svařil známý (tímto děkuji), tlakovou hadici jsem tam napasoval ze ZETORU. Pak ještě zbývalo udělat redukce na hadici kterou saje čerpadlo. Taky jsem musel úplně předělat kloubek na řízení. Více na fotu.

100_9342.jpg 100_9345.jpg 100_9350.jpg 100_9351.jpg 100_9352.jpg 100_9360.jpg 100_9363.jpg 100_9366.jpg 100_9367.jpg 100_9369.jpg

2 Komentářů

  1. Komentář od Ivan on 18. 1. 2010 19.46

    Pekne si to spravil. A ako bol umiestnenz original posilovac na tejto tozote?
    Bol tiez takto zpredu? Alebo bol niekde tam jak je alternator… Ako bol pohanany? tiez tam boli dva remene?

  2. Komentář od Medved on 23. 1. 2010 11.26

    Co jsem našel podle obrázků, tak měl být takhle vepředu, mám pocit že těch variant bylo více.

Komentáře RSS

Omlouvám se, formulář pro komentář se zavře.


Medved-design.wz.cz is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu